Dogodki

Seminar na temo reševanja reklamacij

Vsako podjetje, ki posluje s strankami si želi zadovoljne kupce, ki se vračajo. Ti so tudi najboljša reklama, hkrati pa garancija za rast podjetja in dobička. Zato je spremljanje reklamacij kupcev še posebnega pomena, saj s hitrim reševanjem potolažimo nezadovoljnega kupca. Napaka se lahko zgodi vsakomur. Pomembno je, da jo znate rešiti!

Razvojna agencija Škofja Loka vabi v sredo, 6. aprila 2011, ob 15. uri veliko sejno sobo UE Škofja Loka, Poljanska cesta 2 na seminar z naslovom Reševanje reklamacij.
Seminar je namenjen vsem tistim, ki bi radi z boljšo komunikacijo v konfliktnih situacijah in obvladovanjem različnih tipov strank postali bolj učinkoviti.
Namen seminarja je spoznati kako uspešno reševati reklamacije, se naučiti pravih pristopov do strank in se izogniti konfliktu z njimi ter kako uporabiti informacije, ki jih dobimo z reklamacijami.
Seminar bo vodil mag. David Đukić, direktor Inštituta za profesionalno prodajo, avtor številnih člankov s področja prodaje ter založnik revije Uspešna prodaja. Vodi seminarje za ugledna slovenska in tuja podjetja ter svoje izkušnje predstavlja na različnih konferencah.
Vaša investicija v novo znanje je 36 EUR. Razliko do polne cene seminarja krijejo občine Škofja Loka, Gorenja vas – Poljane, Železniki in Žiri. Cena vključuje organizacijo in izvedbo seminarja, strokovno gradivo in osvežilni napitek med odmorom.
Kotizacijo nakažite na poslovni račun Razvojne agencije Sora, NLB d.d. 02024-0089035580 sklic ________ (vaša ID za DDV) najkasneje pet dni pred seminarjem. Račun boste prejeli na seminarju.
Morebitne pisne odjave se bodo upoštevale do 1.aprila 2011, pri kasnejših odjavah ali neudeležbi se kotizacija ne vrača.
Prijave in dodatne informacije dobite na Razvojni agenciji Sora, na telefonski številki: 04/5060-223 ali e-naslovu: julija.primozic@ra-sora.si. Prijave se sprejemajo do petka, 1. aprila 2011, oz. do zapolnitve mest.

Komentirajte prispevek

Your email address will not be published. Required fields are marked *